05 ianuarie, 2008

Va prezentam in exclusivitate traducerea hitului "Ay bay bay" zis si "hay tay tay", pt toti gangsterii adevarati, giee!

Ca sa intelegeti si mai bine mesajul profund al acestei melodii mai jos discutate, subsemnata "Ei bei bei", va propunem o varianta tradusa in limba romaneasca:

vrei sa stii ce zicem noi in club?(Ei bei bei)
(dragi) tovarasi albi si prietini gangsta,
Cascadorind in dube duble

Cand zbier ei bei bei
Imi iau in sfarsit ritmu` pe mine
E asa de cald in clubUL
Incat n-am nici pantofi

tin in brate o gramada mare de ei (pantofi)
sute intr`o mana,
fetele nu`mi cer bani cash
toata lumea trilpeaza ca eu limpez

cand umblu pimpand si vorbind
nu pacaliti puicile
baietzii din spate, ei se deruleaza,
dupaia o dau in bara pana se ineaca..

cand vad o puica rea
fac holera
sper ca nu sunteti cu parpanghelii vostri
nu-mi pasa ce zic ei,
nu`mi pasa ce zice el sau ea
sunt dj booth si fac poze cu dj`u!

vrei sa stii ce spunem
cand cluburile se umplu
ay bay bay lasa sa se auda
asta`i cantecu meu, apare-l!

facand holera in club...
ay bay bay bay (x plus infinit)

si acuma daca ma cauti ma poti gasi
ma clatin in chevy vopsit roz-bombon
leganandu`ma 9 adanc..
10 masini sperie oamenii din spatele meu
le`am aratat lantogu meu
si ele au facut holera
ca le`am orbit cu el.

imi arat piesele dure infipte in alveole (dintii)
la ciudatii care se uita la mine,
am o problema, sper ca tu nu ai,
incearca-ma, arunca masina in parc,
dupaia incerc sa ajung sub scaunu meu,
sa ies afara cu mana sub tricou.

os galben care ma chiripeste
ea incercand sa vada unde sunt
tu o sa ma lasi sa ma urc
in gura ta unde sunt piesele dure
acolo e unde vreau sa fiu..

daca nu ma lasi sa ma urc unde vreau
eu nu ma popesc in tinta de la darts,
unde cred ei ca am sa fiu--direct la hotel.

toate puicile rele, ma urmaresc
stiu k va place stilul meu
eu nu tripalesc,
eu incerc numa sa vad
care dintre voi sunteti bete.

spune-mi de ce tu inveti totu pe mine,
si daca crezi ca IMMA STUNT trippeste,
ma duc in expeditie cu acoperisu` lipsa.

Cozoumbrelul si Toblerone.

Niciun comentariu: