04 ianuarie, 2008

Amintiri din copilarie -episodul 5. Foaie verde cantec naspa, decat sa canti asta, mai bine dai cu sapa

Azi am fost cu Cozoumbrelul in parc..in balcescu, unde ne-am dat pe leagan. La un moment dat au venit doua dubiosenii, iar eu m-am repezit sa iau lucrurile care fusesera aruncate pe iarba. Nu de alta, dar nu vroiam sa le fure careva...ca erau pretioase....ghiozdanu..gecile....ce stiti voi. Inauntru zaceau comori inestimabile, nedescoperite si nestiute de altcineva in afara de noi. De fapt, tipii aceia nu aveau intentii rele...vroiau doar sa fie dati pe leagan=)). Si apoi...a inceput..MUZICA....o muzica cum nu am mai auzit pana atunci..ceva fabulos. Muzica compusa de un creator exhaustiv de inteligent si cu o imaginatie foarte "bogata".
La inceput auzeai ei bei bei (asa se pronunta)..apoi...ei bei bei..era ceva
nemaiauzit pana in acea zi. Versurile acelea, foarte logice, care rasunau la ora 16 in parcul Balcescu te faceau sa te simti pe un nor, undeva in cer (stiu ca e cliseu, da melodia asta chiar nu merita ceva original, sau ceva mai bun). In cer era de fapt locu in care vroiai sa ajungi, sa te afli cat mai departe de sunetul acela odios.
Ia convingeti-va:P


Apoi alta capodopera..ia auziti (cititi) aicea versuri
"CU LUNA DE PE CER VORBESC
SI-I SPUN DUREREA MEA,
DOAR EA MA POATE AJUTA"

Daca ar fi luna psiholog sa ne ajute pe toti, multi ar economisi bani. Oricum...sa vorbesti cu luna e ceva. Mai ceva e cand vorbesti cu luna DE PE CER.....culmea culmilor ar fi sa vorbeasca cu cea din calendar.
Mai departe...tipii au inceput sa se bage in seama singuri si se dadeau cu masinutele, ne-au chemat si pe noi , dar am refuzat. pacat...chiar ne-am fi dorit sa ne dam in Crazy Drive cu 300 de km/h pe o suprafata de 3/3m, intro masinutza cu un steag sus, ascultand, si fredonand (simultan) ei bei bei
Oricum piesa nu e pt profani...pana si titlu e cu "cantec"..ai impresia ca se scrie cum se aude adica ei bei bei, da e de fapt e ay bay bay.
Concluzia: In ziua de azi se asculta DOAR muzica buna. Ar trebui sa se faca o emisiune cu inflorirea muzicala si culturala pe care o "sufera" lumea asta. nu? (fiti de acord si spuneti da:P)

20 septembrie, 2007 (joi)
Toblerone`...

Niciun comentariu: