27 august, 2008

Foaie verde de furare, hoţii au inimă mare

Dragi cititori,

După cum v-am promis, am revenit la sediu. Dar să nu credeţi că am stat degeaba până acum; între timp, am scotocit
prin calculatoarele FBI-ului, am spart parola de la Pentagon şi uitaţi ce am găsit: o femeie din Brazilia a fost sponsorizată cu bani de nişte hoţi, loviţi la corazon de starea deprimantă în care se afla automobilul pe care ar fi vrut, pare-se, să i-l fure. Femeia lăsase chiar un bilet, prin care îl atenţiona pe "Domnul hoţ" că maşina "nu are baterie şi nici roată de rezervă. Este într-o starea proastă.", rugându-l să nu se obosească să o fure. Cuvintele erau probabil pentru degetele hoţilor orbi, pentru că orice hoţ care se respectă cât de cât putea observa dezastrul cu ochiul liber. Se pare însă că au dat de maşină nişte hoţi cu stima de sine mai scăzută, care ar fi luat-o, cu jumătate de mână, însă, complet demoralizaţi de vestea cu bateria şi roata de rezervă, au preferat să-i lase femeii bani înăuntru (să-şi repare maşina şi s-o fure ulterior).

Cozo

Niciun comentariu: