07 august, 2008

Amintiri din copilarie - ep. 9: Primiti cu teatrul stradal?

Frunză verde băţ, n-ai de lucru fă-ţi!Şi cum n-am avut de lucru, faceţi deducţie logică şi extrageţi concluzia... Dornici de propagare a culturii, am găsit o nouă metodă să atragem atenţia şi să ne exteriorizăm talentele...Aşa că am creat "Teatrul Stradal din Cluj", situat pe strada Republicii din Oradea, care îmbia trecătorii la o poză cu "statuia vie". Iniţial, eram in recrutare de turisti, insa, in lipsa lor, ne-am convetit noi in clujeni, veniti cu draga inima spre a-i delecta pe oradeni cu reprezentaţiile noastre ambulante.Iata, mai exact, in ce constau: 2 actori stradali,stând pe "noptierele",mesele sau cum-vreţi-să-le-ziceţi-de-pe-centru, cu 2 cărţi în mână, una în româneşte şi una în ungureşte (scrisă de un englez), -că doar noi nu facem discriminări şi susţinem pacea mondiala, cu picioarele încrucişate autentic. Este conceptul nostru de artă avangardistă, încărcată de semnificaţii. Gestul acesta este un strigăt, o îmbiere la culturalizare în/pe masă, de care avem atâta nevoie. O statuie a culturii e cu atât mai plină de simboluri, cu cât noi am făcut-o vie. Gândiţi-vă la asta...

Acestea fiind zise (şi făcute), am recrutat un trecător nevinovat, şi l-am invitat la o poză cu cele două mostre de statui vii ale teatrului nostru (foarte) proaspăt înfiinţat. Primul nostru spectator a fost foarte încântat de idee, şi după ce i-am împărtăşit impresiile noastre despre minunatul lui oraş, i-am livrat prin poştă..electronică fotografia.

Und JETZT!! CONCURS!

Avem două premii.
Primu` care comentează...primeşte un film nou cu Will Smith -ghici care, ghici care la naiba- "Hancock" iar al treilea (tot la comentarii), unul mai vechi - "I am legend".Ambii primesc un premiu surpriza;) Aşa că daţi-i drumu` cu exteriorizarea:)

ps: ca sa luati legatura cu noi sa va revendicati premiul, dati-ne add pe foaie_verde_blog (@yahoo.com)

7 comentarii:

Anonim spunea...

primim primim....da de ce tres propagati cultura knd kiar voi suntetzi o intruchipare perfecta a culturii exhaustiv de culta....xcum geniala idee...poop la voi fetel..s fim cool...:*

Anonim spunea...

vai vai...foarte placut surrins de initiativa voastra! :D

pacat ca au fost prea putini..." clasici" care nu s-au putut desprinde din " clasicismul " lor...clasic si sa imbratiseze o doza recomandata de avantgardism :D


cand e urmatoarea reprezentatie>?:D

Anonim spunea...

singurul si acelasi, oare se poate una ca asta? sa vedem daca trec urmatarele 2 posturi de cenzura :P

Anonim spunea...

asadar si prin urmare, pot sa spun ca: ideea e chiar originala, desi pentru a atrage mai mult popor spre cultura trebuie facut ceva mai mare. nu ca ce-ati facut voi n-ar fi, dar mi s-a parut ca asteptati ca oporul sa vina. ar fi ideal sa fie invers, voi sa mergeti la popor ( ca doar asa e mai usor pentru ei ) ( am ratat 2 ocazii de poze acuma da... )

sper sa nu va lasati si sa-i dati gata pe poporeni cu arta! :D

Anonim spunea...

...noah hai k in sfarsit reusesc sa va las si eu(SIM) un comm...e ff dragutza ideea voastra de propagare a culturii..dar de ce locul ales pt acest lucru se numeste"Teatrul Stradal din CLUJ"?;))...k nu inteleg:P..oricum sunteti autentice...deja e un cliseu sa zic asta;))

Unknown spunea...

Teatrul stradal e foarte tare. Este unul chiar la 20m de locuinta mea. Se numeste Picollo. E tare

Dondonel spunea...

Pentru urmatoarea reprezentatie va rog, daca am timp am sa vin si eu. Vorbiti cu Vlad pentru ID`ul meu... Juice