31 decembrie, 2007

Amintiri din copilarie -episodul 4. Martorii....lui Iehova si asigurarea;)

So...ieri am fost sa socializam cu clasa la film:). Am fost la "4 luni, 3 saptamani si 3 zile" si cu siguranta a meritat. Chiar a fost..intens si a avut un final de toata frumusetea, zici ca avea defectiune tehnica.
Azi dupa scoala am fost cu Toblerone in parc. Sambata mergem la Debrecen si ar fi trebuit sa imi fac asigurarea, mai ales la cat de inversunata era Aschiutza. Da, logic ca n-am reusit. Si cum stam pe banca si barfeam, ia ghiciti cine vine la noi? 2 martore ale lui Iehova, care ne daruiesc doua pliante minunate si ne doresc o avalansa de "sa aveti o zi buna" ,"succes", "va multumim din suflet" etc. Si apoi in pliant ce gasim? Cica Iehova spune ca face asigurare ca nimeni nu va spune: "Sunt bolnav!" Si la tanc..suna mama sa vada daca am facut asigurarea (fireste ca nu)
Mama: - Pai atunci hai sa o facem (ASIGURAREA). Da unde?
Toblerone: - La martorii lui Iehova!
Eu: - =)))
Mama: - Nu rade cozoumbrelule, ca nu e de ras!
Eu: - Da..da..nu e deloc de ras =))=)))
Si asa a decurs conversatia pana la punctul in care mama, a vazut ca nu ajunge prea departe cu mine si a inchis..da nu inainte sa zica: - Noah bine! Stai atunci in parcu` ala!
In final...tot nu mi-am facut asigurare....ca vorba lu Toblerone: Daca e sa mori, mori cu asigurarea in mana. Oricum nu scapa lumea asa usor de noi... cine mai goleste Conquiztadoru/Chatadoru? Cine se mai cearta pe tema raului proteic sau a lui Harap-Alb? si cate si mai cate...

18 octombrie, 2007
Cozoumbrelul

Niciun comentariu: