09 septembrie, 2008

Murim sau nu murim?


Dragi cititori,

Va anuntam cu regret ca acesta s-ar putea sa fie ultimul post publicat de noi pe acest blog..sau ultimul lucru pe care il cititi dvs inainte sa ne inghita pe toti marea gaura negra. Sau, de ce nu, mica gaura neagra care se va mari destul de mult incat sa ne inghita pe toti (ca e lacoma, fir`a`r a naibii de gaura care este si neagra pe deasupra)
Se pare ca maine, 10 sept, va avea loc testul ce va precede inceputul oficial al sfarsitului lumii programat pe 21 octombrie. Toata nebunia asta e de fapt o simulare a Big Bangului, pentru a se gasi ceea ce se numeste "Particula lui Dumnezeu" (asta e punctul care mai lipseste sa fie pus pe j in fizica cuantica).
Bineinteles, ca o data ce s-a pus problema sfarsitului lumii au inceput toti sa vorbeasca pe la televizoare si prin ziare (si pe bloguri, normal). Si uite cum fac altii bani din asta, speriind poporu`. Ar trebui sa iesim toti in strada sa tipam: Cu televizoruu, ati mintit poporuuu! Bine..asta in cazu in care nu dam coltu toti. Iara daca o fi sa murim...asta este, fratilor..noi ne-am facut`o cu mana noastra. Lucru manual. Oricum...hai sa privim si partea buna a lucrurilor. Ne iarta Doamne Doamne de data asta si nu crapam. Macar avem la ce sa ne uitam pana la experimentu urmator, ca doar multimea vida tv in frunte cu ddd o sa aiba frate subiect de crescut ratingu pana la urmatoru experiment de genu asta.
Sincer....pe noi cel mai rau de doare altceva: ca avem bilete la concertul lui Edvin Marton pe 17 la Cluj. Daca se formeaza gaura si ne inghite am sfeclit`o ca nu mai mergem nicaieri.
Si acuma...daca tot e gata cu lumea asta, apreciati si voi ca noi ne petrecem ultimele ore publicand articole si lasati macar un comentariu in care sa ne povestiti ce ati regreta cel mai mult daca ar fi sa muriti maine :)). A da, si urati`mi la multi ani anticipat ca nu mai apuc ziua mea de nastere care e pe 11 (Toblerone). Cam atat. Noi oricum gandim optimist.
ZAMBITI! MAINE VA FI MAI RAU...macar acuma avem curent...daca ne inghite gaura neagra am sfeclit`o ca nu o sa mai avem nici lumina

Toble si Cozo

3 comentarii:

Anonim spunea...

a.p.s.

vezi ca-i big Bang ( eroare probabil )

DA DA DAAAA! insfarsit a aflat LUMEA de LHC!!! se stia pe internet de vreun an si ceva de asa ceva, pe discoverey au facut un documentar despre cat de mare e, OTV'u a realizat un sondaj daca maine va avea loc sau nu sfarsitul lumii, discutii la Realitatea TV si mult amuzament pe capul meu!!
Serios...
Nostradamus a dat-o in bara. Ceva american de prin 1800 a dat-o in bara. Cel mai probabil si aztecii( sau erau maiasii? ) si Newton o vor da in bara peste cativa ani ( IUUUI 2012 !!! )
NU MURIM...poate destabilizam planeta decat am facuto pana acuma... in rest nimic serios. pana la sfarsitul lumii mai sunt cam...4 semne frumoase?
SI dacar AR FI sa disparem intr-o gaura neagra de mici dimensiuni ( UUUH da ce dragutzzza eee asa cum absoarbe luminaa! vreau si eu unaaa!) nu vi s-ar parea cam sec??? Varianta propusa de Biserica imi convine mai mult ( partea cu " va fi un pamant nou si o lume noua " )
Asa ca nu va speriati, mergeti la concert, postati maine ca nu am murit si ne re-auzim la urmatorul concurs!

( sau...poate murim? poate tot ce ne-am straduit de mai bine de 6000 de ani va disparea in mai putin de 1 zi!! Vai! cat am de recuperat!...)

nu va speriati asa tare... acceleratorul asta de particule e mic pe langa cel care vor sa-l construiasca dupa....( VLHC ! )

Anonim spunea...

nea' , n'o sa murim . mai degraba devin eu non-nemernic decat murim noi . Apropo , am chef sa va scriu un articol :))) O sa vad despre ce , da' va scriu eu :)))

Anonim spunea...

neeeeh sfarsitu lumii e in 2012 experimentu asta daca reuseste ne pot rezultatele lui sa ne salveze de meteoru din 2012(prevestit de Nostradamus si Japonezi) deci LHC e mai mult cva bun dca murim...nuj ce sa fac oricum ce am acm in cap:"IEEE SFARSITU LUMII YOOHOO!!!"dar totusi dabea asteptamsa jok guildwars 2,sa vina vara urmatoare,sa fac si eu 13 ani si nu mai jtiu ce ok partea bna e ca parca am auzit ca inghite planeta in 4 ani deci tot in 2012 deci GO SFARSITU LUMII!