04 octombrie, 2008

Foaie verde anulare, Edvin trage ţeapă mare!

Bun găsit la Mtv, sunt Elena Udrea, primul (şi ultimul) politician care prezintă ştiri muzicale! Edvin Marton şi-a anulat a doua oară turneul programat să înceapă pe 17 septembrie la Cluj. Avem două invitate aici în studio, doi fani demoralizaţi: Cozo şi Toble. Ce părere aveţi despre această întâmplare?
"Frate, e naşpa treaba. Am luat ţeapă. Ne-am dus până la Cluj să-l vedem pe stimabilul de violonist de a cărui existenţă am început să ne îndoim, din moment ce nimeni din cei întrebaţi, nu a auzit măcar de acest nume. La început, intrând în sală, am fost plăcut surprinse de mulţimea de "spectatori" care jucau baschet pe pseudo-scena nemontată. Ni s-a părut foarte autentică ideea unui meci de baschet în dechidere, până când jucătorii "prietenoşi" şi dornici de socializare, ne-au întrebat ce căutăm acolo. Spunându-le de concert, s-au uitat ca Edvin la cd-urile cu manele, deoarece nici ei nu auziseră de aşa ceva. La ieşire am fericit şi alţi fani clujeni veniţi la concert cu vestea anulării acestuia, care apăruse abia cu o zi înainte într-un ziar local suspect."

Nuţi:"Vai, dar este strigător la cer!"
"Da...dacă numim aşa protecţia consumatorului, unde ne-am pus pe scandal."
"De acum încolo ne dăm pe manele, de altfel. (NOT!) Ne-am lămurit cum stă treaba cu muzica simfonică. Plătim pseudo-concerte, cu bani adevaraţi. În plus, a auzit cineva vreodata de un concert Gutza anulat?? El vine şi cu coşciugu pe scenă, să-şi facă pomana. "
"O secundă, avem un telefon. A, e chiar domnul Edvin Lajos Csuri Marton.Bună ziua. Cum comentaţi faptul ca aţi făcut csuri-buri din concertul dvs?"

"Igen..Hat pare rău la mine pentru ce întâmplat la Kolosvar. Să spun eu cum întâmplat: eu venit pentru concert împreuna cu viorul meu dar nu găsit pe nimeni acolo numai nişte băieţi care baschet jucau şi să cânt nu mă lăsau. Când văzut eu aşa ceva, enervat tare la mine şi plecat să beau o kavei la starbucks. Şi acuma pare rău la mine că voi venit cu trenul să vedeţi la mine şi nu văzut! Dar trebuie întelegem şi la organizatori că ei din America născuţi şi trec prin criza financiară. Greu la ei săracii, că nu avut bani nici să sune la mine să spună să nu mai vin."
Nuţi:"Da..Luăm o scurtă pauză acum, să-l sun pe Băse şi revenim în direct. "
Publicitate (Cu E. Plushenko):


Nuţi: "Bun găsit din nou. Continuăm cu ştirile. Nicolae Gutză a susţinut ieri un concert de zile mari într-un club din capitală, sute de fani îmbulzindu-se să-l asculte pe regele încoronat al manelelor. Dăm legătura la fătuca noastră pentru detalii. AAAAAA!..."
[Invitaţii o împuşcă pe Nuţi cu umbrela şi pleacă din studio.]

Acest post este un pamflet dar NU trebuie luat ca atare.


Mulţumim în mod special fanului nostru Chiu, care ne-a ajutat să-l anulăm pe Edvin (în poză) si ne-a daruit cu un pseudo afis cu Mister Anulat, precum si cu un bilet de onoare pentru Zet(Toble), Igrec(Jiji berbecali), Cozoumbrel, si no_haircut.

Până data viitoare, nu uitaţi: Ficţiunea nu-i minciună!



3 comentarii:

Anonim spunea...

aulyiah says: foarte tare frate=))=))

Anonim spunea...

E D(i)vin si Marto(r) mi-e internetul :)) nenea Edvin nu e bun! he sucks! ( o parere proprie ce trebuie luata ca atare.... ) e doar un biet violonist, ca el mai sunt multi altii, singura diferenta intre ei si el: EI nu se pun sa creeze mash-up-uri intre clasic si contemporan! asa ceva n-a avut nici o data succes!...
Data viitoare va recomand sa mergeti la un concert mai " palpabil ". Exemple nu va dau acuma ca nu-i nici un concert important in octombrie ( dar in 10 Noiembrie e! Jean Michele Jarre in Bucuresti )

estetica blogului spunea...

`epureeeee, hai sa mergem la J.M.J!



:x:x:x:x



toblerone