20 mai, 2008

Frunză verde de votare, Comicul de azi cam doare

"O scrisoare deschisă"

Nu ştim dacă v-am mai povestit de el, dar a fost odată ca niciodată un tip care stătea cu mâna întinsă pe tramvai. Nu, nu era cerşetor, poate doar de puţină atenţie publică, el era pictat pe tramvai. Din motive complexe şi personale, l-am botezat Gavrilescu.
Dar cum a sta intins pe toate tramvaiele nu e destul, Gavrilescu al nostru, plimbandu-se intr-o zi prin oraş şi-a zis :"mai, prea sunt goi stalpii astia si peretii gardurilor..ia sa pun eu niste postere cu mine."si uite-aşa deodata tot orasul a inceput sa semene izbitor cu camera unui fan infocat Gavrilescu...
Postere ca postere, da sunt electorale, stimabililor...Pt ca ghiciti cine candideaza la mandatul de primar..evident, tot G. Nici nu e de mirare, vrea si el ceea ce i se cuvine in orasul asta de gogomani, unde el este cel dintai...
Dar sa lasam trancaneala si sa trecem la chestiunile arzătoare la ordinea zilei..Iata ce am gasit pe jos, pierduta, zilele trecute:

SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE ORĂDENI

Dragi orădeni, Nu vreau să vă cer nimic (numa' stau toată ziua cu mâna întinsă pe tramvai), eu am venit in fata voastra doar ca sa va ofer . (E buna si oferta asta, dar nu prea stim unde e cererea).Si acum o fraza apoteotica: De altfel, nu am primit niciodata nimic, de la nimeni, de fiecare data am muncit pentru a merita ceea ce am.Oameni buni, imposibilul s-a intamplat..Am intalnit politicianul perfect, incoruptibil, chiar exista!!Doar ca explicatia e cam suspecta prin insusi faptul ca e facuta:P
Dar sa continuam:
Am construit si construiesc case (la romani)*dupa mine s-a luat Jiji, deci votaţi-mă, sunt si autentic* pt ca am avut speranta ca intr`o zi orasul MEU o sa fie locul n care viata sa fie traita în confort, intelegere unii cu altii si cu credinta in Dumnezeu.In traducere: Ai dracului de "simpatici", va fac case de ani de zile, sa va puna..confortu si intelegerea sa nu votati!"
Vreau să fiu primarul vostru (`ai mah p bune?) pentru că ştiu cum sa construim împreună un oraş prosper şi frumos;;), vreau să fiu alesul vostru pentru că avem acelaşi vis (poate coşmar): un viitor comun bazat pe muncă - nu pe vorbe, pe certitudini, nu pe speculaţii eţetera cu clişeele.Pe româneşte: Io is dăştept dând-dâng, lăsaţi la Gavrilescu că ştie, hai cu votu' k io is alesul vostru androginic pe care il asteptati de la inceputul lumii:)).
Din 4 in 4 ani, apar unii din cele 4 zări =)) cat de metaforic, adusi de vanturi si interese si va ametesc, va amagesc si apoi va abandoneaza, pana la viitoarele alegeri.Adica toti sunt prosti care sunt, numa` el destept si milostiv dragu` d el.
Am putea cita tot textul, e de un comic nebun, Caragiale nici daca vroia nu putea scrie asa un discurs de personaj ridicol. Dar, dupa cum ne invata chiar Dnul Gavrilescu, "
o vorba romaneasca spune ca prea multa vorba (a se citi vorbit in punga) strica!"
Dar daca inca mai aveti dubii sa il votati, luati aminte ca el "
zi de zi, pun temelii, inalt s(e)chele=)) care cad pe noi si ramanem tot cu ele dupa mandatu` lui, si gandesc proiecte noi" ; obositoare viata tre` sa aiba..votati`l k prea a obosit, sa`si mai traga sufletu` 4 ani in fotoliu` de primar..
La treaba oradeni!Pentru noi, pentru copiii, nepotii si parintii nostri!Adica e sincer..munciti voi fratilor, eu is numa` ala care va zbiara ce sa faceti;)de pe fotoliu:P
Nimic nu este mai minunat decat a construi cu mainile, cu gandul [asa da:))] si cu inima. E emotionant..e emotionant cum si`a gresit onorabilul vocatia de zidar...


C.R. zis Gavrilescu, un oradean pentru oradeni.

P.S.:
Venerabilul e membru al PNG. Asta explica tot. [Ne pare rau pt fanii altui venerabil pe nume JIJI..aarh....gheorghe , la naiba]

Cozoumbrelul si Toblerone'u:P

2 comentarii:

Anonim spunea...

tzatzeee

Anonim spunea...

right on, OG'z ;) astept si ceva despre patronu lui spiritual Jiji ;))