24 mai, 2008

Sondaj de (lipsa de) opinie:P

Ca urmare a succesurilor postului anterior la categoria comm`uri...(post transformat in veritabil subiect de chat) ne`am gandit sa aflam ce motive psihologice ii indeamna pe cititorii nostri dragi sa nu lase commenturi.Cautati in josu` paginii dupa sondaj:P

AVETI O LUNA SA VA GANDITI...



daca aveti alte motive decat cele mentionate de noi, puteti sa ni le spuneti, prin lasarea unui comment (normal). deci...lasati comm`uri sa ne spuneti de fapt de ce NU le lasati:P

21 de comentarii:

estetica blogului spunea...

ma doaree stomaacuuu:((e si asta un..motiv:P [cozo]
altele??anyone?anything??

Anonim spunea...

sau uneori ne cam bate sistemul nu vrea sa ne arate comm'u .... pt mai multe detali puteti vb cu toblerone stie ea mai multe cate lupte am dus pana sa-mi apara postu de la articolu precendent


ps. sau uneori ne cam joaca feste ochii si nu vedem codul bine :)) =))

estetica blogului spunea...

eh..pai dupa miciBEREsi..eu??:-?? cum sa se mai vada codul bine?=)) [cozo:P]

Anonim spunea...

K nu putem injura k la mircea badea :P

estetica blogului spunea...

toblerone:


da cine va oprste mai faraoane sa vorbiti cu toate cuvintele limbii romane? religia?:)))

Anonim spunea...

da.... "miciberesitu spunea..." :

1. de unde stie ca sunt o "ea" undei acordu domne :))
2. "spunea" candva de demult spunea miciberesitu ca ...!@#$%&* ma face mai batran nu ca n-as fi da totusi ...

estetica blogului spunea...

toblerone:

mici, bere si eu..m-ai innebunit de tot...el spunea..ea spunea..noi spuneam...unde e greseala? nu mai inteleg nimic....

estetica blogului spunea...

miciBEREsitu/el/ea/eu: nu`i prea bine s`o dai pe gramatica (at) knd esti beat:))nu prea merge ea asa cu beutura
[cozo]

Anonim spunea...

nu lasam comentarii deoarece si pentru ca fiindca suntem de acord cu ceea ce scrieti...mai e ceva de adaugat?!:))

estetica blogului spunea...

domnuuu`..Anonim.sa inteleg k dak injuram toti cititorii anonimi si celebri o sa fii de acord?:))e..esti un cititor model.tot respectu`

P.S.: si totusi..cva te`o enervat de ai lasat comm`:))

[cozo]

Anonim spunea...

k suntem naspa si-l suparam pe nemernic. e cea mai buna alegere deoarece:
1. fiecare are cate un nemernic ce merita enervat prin tarecea care i-o daruim.

2. nemernicul merita sa sufere. el e nemernic, el nu are suflet.

3. suntem naspa. exact. poate careva dinte noi sa sustina pana-n panzele albe ca e perfect?

:)

Anonim spunea...

prin fericire eu ma refeream la o fericire abstractizata, transformata in nesupunere si tristete :)

estetica blogului spunea...

toble:


as cere prea mult daca as ruga sa va semnati la commuri? nu de alta da sa stim cui ne adresam...macar puneti porecle..ca asa intram toti cu anonim ...ca la ALCOOLICII ANONIMI...

multumesc

Anonim spunea...

Anonim [ a.k.a. Anonymus ] a devenit o...un...grup de oameni care nu-si arata identitatea doar de dragul distractiei si pentru a nu putea fi trasi la raspundere pentru faptele lor. cel mai recent atac al "anonimosilor" a fost asupra bisericii scientologice din america, in luna martie a acestui an.

Toti aveau masti ca si in filmul V de la Vendeta ( o sursa de ispiratie pentru miscarea asta )
imi place sa ma consider si eu unul dintre acesti anonimi :)

happy?

estetica blogului spunea...

toble:


nu...deloc...mi se pare grav ca iti ascunzi identitatea.... pune si tu acolo V for Vendetta daca chiar nu vrei sa ti se stie numele...sau ce stiu eu...doar ca sunt mai multi anonimi si nu stiu cum ma adresez unuia anume...

Anonim spunea...

ni'i p'a mei cum se iau de nemernici ... ce v'am facut noi vreodata voua , anionimilor ? >:) puii mei

Anonim spunea...

Normal k nu lasa nimeni comentarii k nu scrieti despre diva de mine, stoarfelor.

Anonimilor nu ne dam o intalnire. Ceva in grup simpaticilor :PPPPPP. Am un nr si pe young dar sa nu-l vada stoarfele astea 07242011861.

estetica blogului spunea...

toble:


naomi, daca nu incetezi cu limbaju asta iti resping toate commurile si le sterg pe alea vechi.

pana mea...cu adresarile astea te potrivesti ca nuca`n perete la noi pe blog...te rog frumos....invata macar sa numeri si vorbim dupaia...pentru cultura ta generala un numar telefon de mobil are 10 cifre nu 11...ne-am prins toti ca e la plesneala da nah...



vai de capu` tau...du-te o data la gayfest si da-ne pace...

estetica blogului spunea...

[cozo]: vaca cu cabina ce esti >:P

Anonim spunea...

nu-mi ascund identitatea, doar o integrez intr-una mai mare.
e mai mult de joaca. :P

de-acum incolo zi-mi 'epure ! ( dar tin foarte tare sa fie cu apostrof, multumesc :D )

estetica blogului spunea...

toble:


dupa cum stie toata lumea, vorba multa, saracia omului..asa ca eu zic sa incheiem aici dicutila asta...cel putin pt postu asta....deja am divagat rau de la subiect.....


asteptam pareri la posturile viitoare si, de ce nu, si la cele anterioare...



multumim!