30 decembrie, 2007

Amintiri din copilarie -episodul 1. Virusul -UL - aparitiul si manifestarul

Deciul, trebuiul sa explicul chestiul astul (titlul):P. Ieri la scolul am inceputul sa formamul cuvanturi cu indispensabilUL articolul "UL":)) Am simtiul asaul nevoiul...nu se mai puteaul astfelul! Siul, dupaul un listul de exercite:)) cu articolul, pe drumul spreul casul cu Toblerone'ul am vorbitul catul se poateul de corectul...logicul! Nu ca toti restul incultilorUL. Dupa'ul ce Toblerone'ul aratatul cu degetul parchetul siul s-a uitatul lumea'ul de pe stradul ca la felul 4'ul intratul noiul dupa alocatiul la postul. Cu banetul la noiul am mersul (normalul) la cheltuitul dupa un mapul. Dar in parcul cu oameniul Toblerone'ul a strigatul in gurul mare'ul ca eu suntul nebunul! La cum vorbeamul niciul eul nu credul ca pareamul altfelul. Nu mi-e bunul memoriul, darul stiul ca dupa ceul am cuparatul un mapul mieul am mai mersul odata'ul sa isi cumpere'ul si Toblerone'ul unul. Darul dejaul efectul UL nu mai putea fiul controlatul. Eu cumparatul doua pixuri'ul si zisul langa vanzatorul: - eu nu vreaul pixul cu 30 de miul! Dejaul eramul posedatul! Si aveamul obsesiul sa corectezul totul cuvintelil altorul oamenilor. Credeamul ca nu se mai puteaul faceul nimicul. Dar dupa ce'ul Toblerone'ul merse'ul in statiul si pierdutul bratalul, cercelul si tramvaiul, am mersul acasul si cititul. Am intelesul de ce'ul zicea profesorul ca lecturul este'ul importantul, pentru ca'ul simtomul a disparutul..(un timpul) Dar'ul in locul sa dispara'ul a inceputul sa apara si la altul si am intelesul ca este un pic molipsitorul, deoarece profesorul de germanul a spus'ul: varicelUL! si de faptul dupa atata cititul ce am scrisul eul singurul o sa infestatiul si voiul.
Cum sa verificatiul?
- vorbitiul cu un personul sanatosul siul daca avetiul "reprezentariul" cu articolul dupa fiecare cuvantul e gravul....
Ok...that's enaugh'ul...mancati ciocolat'ul:X ca e bunul;)

miercuriUL, 19.09.2007
Cozoumbrelul so Toblerone'ul:P

Niciun comentariu: