30 decembrie, 2007

Amintiri din copilarie -episodul 2. Epidemia de "gripa"

Hey... Deci tre sa va povestesc..am onoarea sa va povestesc cate ceva de saptamana asta. Nu mai tin minte exact ce am mai ispravit dar stiu ca trebuie sa ne oprim neaparat la ora de mate de joi. deci, eram la ora de mate...dupa cea de fizica care este miercuri in care am cascat pana ne-am rupt falcile, corpul nostru a inceput sa reactioneze pentru a elimina iritatiile sau toxinele din traiectul nazal..adica mai pe romaneste am trecut la stranutat;)
Totul era normal pana cand aschiutza a descoperit ca Toblerone avea praf de stranutat la ea, care era de fapt, piper de la Dilly Shop. Dotate fiind cu asemenea"ustensile" am inceput sa suflam piperu si in stanga si in dreapta...si in sus si in jos;) adica peste tot..in toate partile si in toate nasurile colegelor care, bineinteles nu stiau ce se intampla:)). Atunci au inceput sa iasa la iveala si efectele..a dat gripa in noi si daca nu stranutam, tuseam si ne suflam piperu din nas in nas, de ne sareau capacele. De cate ori stranuta careva noi ne prapadeam de ras si profa zicea: SANATATE!=)) si la sfarsit...a stranutat si profa:)) oricum a fost tare... da voi sa nu faceti asa;) Noi va aratam ce sa NU faceti, asa ca nu va luati dupa noi ca o luati razna rau de tot:P

Sambata,6 octombrie, 2007
Cozoumbrelul si Toblerone

Niciun comentariu: