31 decembrie, 2007

Amintiri din copilarie -episodul 3. Heep don't lie:D

OMG!! nu pot incepe a va basmui fara sa precizez cat de exhaustiv de super a fost concertul Uriah Heep! Nota pt profani: nici nu stiti ce-ati pierdut, sunteti cvasigoi in interioritatea voastra inexistenta.
Azi la scoala m-am DEstresat stresandu-i pe ceilalti cu mingea anti-stres, am filmat tot felu de prostii p'aicea, am facut poze, le-am facut in ciuda unora ca n-au fost la concert am ras si etc etc;) Noah, am plecat in sfarsit de la scoala si de-abia acuma incepe show'ul. Am hotarat sa merg pe centru cu Toblerone si Cozoumbrelul. Ne-am oprit pe la posta, unde ne-am intalnit cu o colega care vroia sa isi scoata pensia..aaa...scuzati..alocatia pe 1 AN! 1 an, oameni buni!!. Acolo, bineinteles ca ne-am facut de ras in ultimul hal. De cum am intrat ne-a bufnit rasul deoarece vizonam filmarile de la scoala. Gardianul se uita la noi ca la ultimele nebune, asa ca ne-am hotarat ca ar fi mai bine sa asteptam pe hol. Acolo am facut o imensa descoperire: am dat peste o gigantica statuie a unui postas. Si care e primul lucru pe care il faci cand descoperi ceva? Exact, ati ghicit: faceti poze cu el. Asta am facut si noi, dar gardianul ne-a surprins din nou comportamentul exhausiv, asa ca am iesit DE TOT din acea institutie. In timp ce o asteptam pe colega noastra sa iasa cu pensia...a...scuzati...alocatia trece pe langa noi un smecher intrun Hummer de Arizona cu numar de inmatriculare BAD BOY :))you gie man! foarte tare frate...
Cam atat pe ziua de azi;)
Aschiutza:D

Niciun comentariu: