29 iunie, 2008

Frunza verde foarte tare...blogu nostru alt look are:)



Dragi cititori,


Sub indrumarea unui designer care ne-a cam dat de gandit cand a zis ca intrat din greseala pe blogul nostru, fiind derutat de nume, ne-am hotarat sa il schimbam. Am vrut sa il facem mai estetic, astfel incat cei care intra, nestiind ce probleme dezbatem noi aicea, sa fie multumiti macar de design. (asta daca nu citesc articolele)
Alti cititori ne-au recomandat sa facem ceva cu fundalul pentru ca nu se vedea bine scrisul. De aceea am recurs la non-culorile alb si negru. Asa ca acuma nu mai aveti scuza sa nu cititi articolele:P E totu negru pe alb.
Nu in ultimul rand vrem sa ii multumim designerului care a avut rabdarea si timpul necesar sa ne orienteze inspre directia buna.

Si cum vrem sa aflam si pararea voastra, am facut un sondaj, unde puteti vota daca va place sau nu noul "look". Asa ca dati click pe una din variantele intrebarii din dreapta. Daca aveti alte raspunsuri/sugestii ni le puteti scrie la sectiunea comentarii:)



Toblerone si Cozo

3 comentarii:

Anonim spunea...

1)E o schimbare binevenita, arata altfel.Eu personal sunt multumit si pot spune ca sunt mai atras sa "comentez" pe aceste meleaguri virtuale.

2)As avea o propunere: dupa ce commentul a fost lasat si confirmat, ar fi ideal un buton de HOME, INDEX. Nu de alta, se poate si cu 2 clickuri ale butonului Back al navigatorului folosit, dar parca asa e mai greoi.

3)Cu speranta ca acest coment a fost la fel de estetic ca noul look al blogului, va doresc hosting reusit in continuare! :)

Anonim spunea...

mi se pare mult prea simplu mult prea banal :( ... un sfat: adaugati efect de umbra pe margine k si la pagina cu comentarii si o sa arate cu totul altfel (mult mai bine :D) din silmplu o sa devina cu adevarat estetic ;)

Anonim spunea...

Ce-i asta? Si blogul de la Emi arata mai bn. Vad k in sondaj cam ia bataie designerul vostru:)). Va zic io k dak era asa bun nu statea pe bloguri>:)