05 iunie, 2008

O vioara mica de-as avea....toata ziua as canta:))



edvin marton - bitter sweet symphony
Asculta mai multe audio Muzica »

Dragi cititori,

Acuma ca tot s-a terminat cu campania asta electorala, si dupa atata citit (daca ati urmat sfaturile Cozoumbrelului si v-ati delectat cu "Ai toata viata inainte") va invit faceti cunostinta cu altceva:P Ceva ce se cheama muzica. Muzica in adevaratul sens al cuvantului..... i se zice Edvin Marton....si are o vioara mai veche decat calul lui harap alb, dar vrednica in a "gadila in mod foarte placut urechile".
Edvin si-a inceput cariera de violonist cand avea 3 ani, iar peste 4 ani (cand majoritatea copiilor se aflau in stadiul pre-operational si isi bateau capu cu invatatu scrierii si al cititului), interpreta deja concerte de vioara compuse de W. A. Mozart. Daca credeti ca n-a facut scoala va inselati amarnic... a studiat la Moscova, New York si Viena, iar in 2006 meritele i-au fost recunoscute, castigand premiul Emmy si "Vioara de aur". Bine...trebuie sa recunoastem ca premiile astea sunt ca o piatra aruncata in Pacific (metaforic vorbind), in comparatie cu ce i-a daruit banca Elvetiei, caci am uitat un "mic" detaliu: vioara la care canta este un Stradivarius Gold vechi de mai bine de 300 de ani care i-a apartinut lui Paganini. Intre noi fie vorba...sa primesti o vioara din asta, inveti sa canti la ea si pe patu de moarte.
Iar acum..la final....vestea cea buna: nenea Edvin isi aduce vioara de 4 milioane de dolari in Romania. Asa ca...daca vreti sa-l auziti faceti-va timp si veniti la Cluj Napoca - 17 septembrie, Sibiu - 18 septembrie, Targu Mures - 22 septembrie. Chiar merita;)

Si daca chiar nu ma credeti pe cuvant, dati click mai jos sa vedeti care e faza cu tipu` asta macar asa de curiozitate;) N`o sa regretati...chiar daca si eu initial credeam ca e ceva "bagator de seama" care face misto de simfonii, (cand am auzit de tipu care a "inventat" ceea ce se cheama "Vivaldi cu beat") si eram ferm convinsa ca n`o sa ajung niciodata fan al asa ceva, mi-am dat seama repede ca intelesesem cu totu gresit ideea. Poate in felu asta, ajung si ceilalti sa stie de Vivaldi sau Beethoven (nu fac misto da chiar sunt multi care cred ca Vivaldi a fost pictor..e pe bune:)) ) E tragic si in acelasi timp comic (da parca tot mai mult tragic) sa vezi cum se respinge ideea de cultura in zilele noastre. Oricum...n-am venit eu aicea sa ii "cresc ratingu" ca la Dan Diaconescu sau mai stiu eu cine:P Eu vi-l recomand...si daca nu va place, sorry pentru voi ca v-am facut sa va pierdeti vremea cu cititu`, da..vorba englezilor "it was worth trying":)


http://www.youtube.com/watch?v=UWZtD7IUNr4


Eh...cam atat...nu stiu cat va place voua, da eu abia astept concertu`:P:)



ps: referitor la titlu...nu e cel mai bun...da in momentu cand am terminat articolu imaginatia mea era in ceea ce se numeste "General Pause", asa ca nu`l criticati aspru daca nu va place:)) sunt constienta ca se putea si mai bine (mult mai bine) da sa stiti ca titlul e cel mai greu de gasit tot timpu cand vine vorba de scrisul articolelor:)



Astept pareri pro si contra:P

Toblerone

Un comentariu:

Anonim spunea...

Avand in vedere faptul ca eu nu stiu sa cant la vioara si sunt un afon melodia e soooper tare iar tipu e belea la o vioara de 4 milioane de euroi as canta si eu oricum tot respectu pt tipu asta e tare;)