07 iunie, 2008

Titlu: Anonim

In acest articol ne adresam in mod direct unui cititor de-al nostru, pe numele lui ANONIM, comentator al postului anterior si insomniac pe deasupra. Si ce credeti ca face ANONIMU nostru la miezul noptii? bantuie blogurile alea NASPA (ca ale noastre), criticandu-le aspru si oferindu-ne, noua (bloggerilor la fel de naspa ca articolele pe care le scriem) modele de urmat. Adica, mai pe limba noastra nu ne lasa sa ne exteriorizam cum vrem, vine el si face arogantza, ascunzandu-se sub masca anonimitatii.
Partea grava e ca acest cititor stresat (si insomniac, sa nu uitam) nu intege ca noi nu vrem sa ii imitam pe altii si sa fim doar autentice. Suntem naspa..ok...da macar suntem autentice. Daca tot e asa dormic de exteriorizare, eu i-as recomanda sa isi faca el un blog COOL si TRENDY si sa ne spuna si noua exact cum se face.
Si ca sa nu ii mai dam motive de suparare, sa vada ca noi acceptam si ideile crticice (ba chair facem rating cu ele, publicandu-le in articol) uitati ce a grait ANONIMU nostru:


Anonim spunea...

deci e varza blogul tau nu stiu cum sa-ti spun...mai bine lasa-te de chestii dinastea daca habar n-ai cum se fac...ma plictisesc ingrozitor citindu-ti posturile monotone...ia un exemplu de cum se scrie de pe ogdi.net sau tudorchirila.blogspot.com


Da...multumim oricum pentru "incurajare" (chiar daca e negativa), oricum e si asta o forma de exprimare, care conform psihologiei e buna intro anumita masura fiindca ne "enerveaza" si ne provoaca la articole mai bune. Ne pare rau daca nu suntem pe gustul tau, ANONIME, dar noi nu suntem oameni-masini sa facem doar ce zic altii. Avem si noi o opinie, la naiba! Nu-ti convine, du-te si citeste alte bloguri, sau fa ceva mai productiv: croseteaza apa minerala...in desert!
Si acum, o sugestie de la NOI:P : data viitoare incearca sa STII ce anume te deranjeaza si sa precizezi. Ca de zis: frate esti varza, e usor de zis:)



Toble si Cozo

15 comentarii:

Anonim spunea...

da ce e asa de minunat tudor chirila asta?sau og?poate ca scriu un blog de mai multa vreme,ce naiba!anonim(oricare plm ai fi) sa stii ca n`ar trebui sa critici incepatorii ca ,na, asta e doar un incaput!pun pariu ca oricare blogger bun a avut un inceput poate mai prost. a da nu mai face atata reclama la alte bloguri ca te bate CNA ul!!

estetica blogului spunea...

cozo:
hai...aparati interesele partidului:))

Anonim spunea...

oricat de mult imi place blogul vostru ... de tudor chirila sa nu va luati :))) o sa fiu un nemernic acuma ... da' anonimus ... tacicus si sugus .

estetica blogului spunea...

cozo:

si mie imi place tudor:X...da` nu cred ca e vb de comparat mere cu pere si d varsta.Ca sa incheiem polemica...din cate`mi amintesc, noi,la inceputuri, ne`am propus un blog..umoristic, prin care oamenii sa rada CU noi, dar daca nu se poate altfel, si DE noi e foarte bine. Stilul lui Tudor e altul, al nostru e asa cum e;))Oricum..noi stam destul de bine cu self-esteem`ul zic eu:P
Sa vedem ce iese din urmatorul post...

Anonim spunea...

si daca ,voi bloggeri care scrieti pe foaie verde,v`ati fi inspirat de la tudor sau altii anonim ar fi zis in felu urmator"de ce nu sunteti mai originale si de ce incercati sa copiati alte blogguri ca ogdi.net sau tudor chirila sau curu meu stie ce!"nici cum nu e bine...io va spun...patrunjelu trece prin multe ciorbe,unele mai condimantate ca celalalte...si muuuulte legume care`ti stau in cale...va las o frunza ca sa fie mai cu arome verzi acest blog :)(oricum e)

estetica blogului spunea...

toble:


merci patrunjel`:)) nu`i bine nicium, oricum :)) pana mea..nu va convine..nu cititi...


patrunjeeelllee te astept la un ceai:)) :))

estetica blogului spunea...

Aschi:

1.Mai, anonim asta se da tare destept, da vad ca gramatica o face muci. Pai mai anonime...asa se scrie ,,dinastea"? dak frecventezi bloguri ale unor oameni atat de cultivati precum T.Chirila, ar trebui sa sti de existenta cratimei.
2. Tot respectul pt T.Chirila, si mie imi place foarte mult blogul lui, dar noi nu incercam sa imitam pe nimeni, incercam doar sa ne exprimam opinia noastra (vorba ceea...de-aia au murit tinerii la revolutie) si sa fim pe cat se poate de autentice. In ceea ce priveste calitatea scriiturii, omu e cu ani lumina inaintea noastra atat ca varsta biologica, cat si ca varsta mentala. Asa ca nu putem compara mere cu pere. We`re doing our best!

Anonim spunea...

deci nu inteleg de ce ati activat moderarea comentariilor ... sa nu ma mai pot lua de dobitocu ala anonim...
eu am trimis mesajul ala cu clanta da probabil cum de obicei sunt cu capul in nori am uitat sa ma semnez



nu te sufar

Anonim spunea...

Blogul lui chirila asta ii o porcarie. Imi vine sa ma fac emo cand vad ce idiotenii scrie. Imi place cum canta, dar ma enerveaza cu blogul lui de 2lei(vechi). Cel mai tare blog ii a lui Ciutacu k a avut poze cu "Garcea"(fanii Badea stiu de ce). Blog-ul vostru ii fain, in special k anonimii agramati nu-l agreaza>:)

Anonim spunea...

1."Croseteaza apa minerala...in desert!" - cea mai buna replica :>

2.Nici eu nu il vad pe Tudor Chirila blogger/cantaret :-j (asta referitor la ce spunea patrunjelu` uscat)

3.Tine-ti-o tot asa! \:D/ Partidul Ecologist VA VREA! :D

Anonim spunea...

da ce e asa de....iubit asta,chirila?ca am citit un rand de pe bloggul lui...nu mi se pare ceva foarte claxon...ce dracu?!

Anonim spunea...

bun , am inteles , nu va place chirila , tineti asta pt voi va rog , multumesc .
Parca aici se vorbea despre anonimi fara viata ...

estetica blogului spunea...

toble:


Eu zic sa il lasati pe Tudor Chirila in pace. Nu va obliga nimeni sa-l ascultati/cititi daca nu va place. Oricum....nu poate multumi pe toata lumea.

Anonimu` nu mai are nimic de zis? Nimic de criticat la articolu asta? Daca e asa....pai multumim pentru motivatia negativa...devenim din ce in ce mai buni`;)
Oricum e trist sa n-ai nicio parere..

estetica blogului spunea...

Aschiutza:

E foarte tare si blogul lui Ciutacu...vorba chiciosilor...place la mine:)). Si de Badea ce sa mai zic? GENIAL!:)) pacat ca n`are si el blog, dar nu stiu daca l`as vedea in postura asta:P. Oricum...ca sa nu mai bat campii: eu imi mentin parerea ca blogul lui Chirila e foarte fain, dar asta e opinia mea si nu constrang pe nimeni s`o asimileze, dar totusi...nu putem compara blogul lui Chirila cu al lui Ciutacu fiindca sunt genuri total diferite...asa cum nu putem compara blogurile lor cu al nostru...eventual doar in functie de calitatea scriiturii.

Anonim spunea...

anonimule te mai rog ceva :D :nu zice nimic...de alte blogguri...si nu critica acest blog ca nu ti`a cerut`o nimeni :D (p.s. peace and flowers and..the end.)